måndag 19 oktober 2009

Nu börjar jag om!

Hej och välkomna till min nya blogg.

Antaligen är ni inte särskilt manga som kikar in, men det betyder ju inte att jag ska vara arrogant och inte hälsa er "le bienvenu".

Nagra punkter är viktiga att tänka pa när ni läser min blogg.
Jag har tillexempel inte ä eller ö eller den andra bokstaven med en ring pa sa dessa bokstäver far jag sla in manuellt. Vänta er alltsa ingen särbehandling nar det gäller bokstäver, för jag kommer glömma detta hur ofta som helst.

Jag bor som sagt i Paris och här talar man franska. Jag varken talar eller skriver särskilt ofta svenska, jag kommer göra extremt mycket satsfel. Stavningen sitter i saklart, men uttryck och sadär kan bli fel.

Ska försöka koppla min blackberry till bloggen sa jag kan lägga upp lite foton, för annars är bloggar aptrakiga.



Voilà,

1 kommentar: