skip to main
|
skip to sidebar
Gesons blogg
- Ma vie en rose
måndag 19 oktober 2009
Det här är jag. Det ar Carolina som har tagit bilden. Vi lunchar med rosévin. Det är sa man gör pa kontinenten.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Bloggintresserade
Bloggarkiv
▼
2009
(11)
►
november
(1)
▼
oktober
(10)
Middag
Mos!
Tungt
Helgens eskapader!
Day by Geson
Hyfs at folket!
När det regnar sa skvalar det...
CIDJ
Det här är jag. Det ar Carolina som har tagit bild...
Nu börjar jag om!
Om mig
Geson
Paris, France
Visa hela min profil
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar