Hej!
Idag ar det ganska tungt, langtar hem.. Eller bort härifran, gäller att vara hardhudad i den här staden. Inte mycket mänsklig värme.
Igar var vi iallafall pa Cafpi och fick var offert pa banklan, 4 och en halv procents ränta! Sug pa den ni, fy sköven vad hög den är här nere! Plus alla extra kostnader forutom lanet. Advokaterna kostar 100 000 svenska kronor! Bara för att läsa igenom ett förbenat kontrakt.
Är mycket nere idag, skulle tagit med lite choklad. Funderar pa att ga bort till druggen och köpa ett par croissanter.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar