tisdag 20 oktober 2009

Hyfs at folket!

http://www.dn.se/blogg/etikettfragan

Sitter och dricker en trippel-expresso pa jobbet, har tolv timmar framför mig. Surfar runt pa DN som vanligt och min absoluta favorit ar Magdalena Ribbings vet och etikett- spalt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar