http://www.dn.se/blogg/etikettfragan
Sitter och dricker en trippel-expresso pa jobbet, har tolv timmar framför mig. Surfar runt pa DN som vanligt och min absoluta favorit ar Magdalena Ribbings vet och etikett- spalt!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar