
Vi skulle gatt ut och atit igar, eftersom jag var claquee... Men vi bestämde oss för att aka till monoprix och handla lite istället. Det blev färska räkor, ett par goda ostar, rökt korv och annat smaskigt.. Vi satt faktiskt pa balkongen och at, sa milt var det!
Pa kvallen nar vi skulle sova och vi slackt lampan bad philippe mig tända. Pa tacket hade han lagt en present! En parfym! Coco Chanel , min favorit! sa sôtt!

Ursäkta men vad? Balkong? Sen när har ni en balkong???
SvaraRadera